Yol Hikayeleri >> 05.06.2011 – ERZURUM

Dışarıda bir kır kahvaltısı yapmayı planlıyoruz. Malzemeler hazırlanıyor ve çıkıyoruz. Nereye gideceğimize karar vermek hiçte zor değil. Çukuryayla köyü ve Sayanlar mezrası arasında Brusk(Şimşek) adı verilen bir yer mevcut.
1107

Bu kanyon benzeri yer büyükçe kayalardan oluşuyor. Kayalar arasından kaynak suları ve kar sularının birleşerek oluşturduğu küçük bir dere mevcut. Hemen yanı başımızda yerden kaynayan bir su.

1084

Rüzgâr poyraz esiyor. Bundan dolayı çadırımızı büyük bir kayanın dibine kuruyoruz. Semaverimizi yakıyoruz. Fakat kahvaltı için termosa çay koyup getirmiştik. Kahvaltımızı katran gibi demlenmiş bu çayla yapmak zorunda kalıyoruz J Yağmur arada bir yağıp duruyor. Çocuklar çadırda oldukça güvenlive mutlu. Bu arada bende kalkıp birkaç fotoğraf çekmek istiyorum.

987

Bir şahin ilişiyor gözüme.
sh

Ardından bir kuzgun.
kz

Ve en son olarak ta tepeli toygar.Çok güzel bir sese sahip bu kuş..
ty

Fark etmeden saat 17:00 oluyor. Toplanıyoruz. Geri dönerken yol kenarından mantar topluyoruz. Ve eve dönüyoruz. Herkesi eve bıraktıktan sonra tekrar balık tutmak için çıkıyorum. Fakat sular yine bulanık ve çok yüksek. Yolda köyümüzün yegane Leyleğini görüyorum ve fotoğraflıyorum (:
573

Çok geçmeden eve dönüyoruz ve mangal yakıyorum. Amca oğlu İrfan geliyor ve mangal başında güzel bir sohbet başlıyor. Mangal bittikten sonra tekrar ateş yakıyoruz ve çayımızı içiyoruz. Saat 23:00 geçiyor. Amcaoğlu müsaade istiyor. Geceyi ve günü böylelikle tamamlıyoruz.

facebooktwittermail

One thought on “Yol Hikayeleri >> 05.06.2011 – ERZURUM

1. Mayıs 20, 2016 at 10:44 am

Vay be Naim abi ne günlerdi o günler senle ne maceralarımız oldu ah ah şimdi ben köyden uzak hasret çekerken acaba sen nerdesin diye dusunuyom köyde bensiz neler oluyor düşünmekten kendimi ali koyamiyom şimdi fizik dersi başlıyor yine bi saat boyunca huysuz bir insanla ders islicez Allah kolaylık versin bana😄😄her ne yapıyorsanız sahada kolay gelsin abim benim bb.